Jak przenosić meble biurowe

Przenoszenie biurka

Przed zapakowaniem ciężkich mebli, w tym biurka, sprawdź, czy nie są uszkodzone. Jeśli korzystasz z profesjonalnej usługi przeprowadzkowej, zrób zdjęcia wszelkich wiórów lub zadrapań, aby móc określić, czy podczas przeprowadzki wystąpiły nowe uszkodzenia.

Opróżnij biurko, pakując małe przedmioty w pudełka. Zawijaj kruche przedmioty pojedynczo w zwykły papier gazetowy, bibułkę lub folię bąbelkową. Cięższe przedmioty pakuj na dole, potem średniej wagi, z lżejszymi lub delikatnymi na górze. Pamiętaj, aby oznaczyć pudełko trwałym markerem.

Jeśli biurko ma półkę na klawiaturę, wyjmij ją. Zapakuj półkę na klawiaturę i jej elementy z pozostałymi przedmiotami na biurku.

Całkowicie owinąć biurko ruchomymi kocami, zabezpieczając koce taśmą pakową. Upewnij się, że taśma nie dotyka wykończenia mebla, gdzie może pozostawić lepki osad, a nawet złuszczać farbę.

Teraz, gdy masz już wszystko spakowane, pora przesunąć biurko. Chcesz najpierw wytyczyć trasę przez dom lub mieszkanie, mierząc, czy biurko zmieści się w ciasnych miejscach. Do bezpiecznego przenoszenia biurka będą potrzebne dwie osoby. Razem unieś jeden krótki koniec biurka, aby umieścić go na ruchomym wózku lub suwakach. Jeśli używasz suwaków, powtórz ten krok po drugiej stronie. Jedna osoba powinna ciągnąć, a druga przepycha biurko przez dom.

Jeśli wynajmujesz firmę przeprowadzkową oferującą pełen zakres usług, osoby przeprowadzkowe powinny owinąć biurko i załadować je do furgonetki.

Przenoszenie sekretarki

Biurko sekretarskie to wysokie biurko, często z szufladami lub półkami u góry, ukryte za drzwiami. Miejsce do pisania ma zwykle odchylaną pokrywę. Aby spakować swoje biurko sekretarskie, zacznij od wyjęcia wszystkich przedmiotów z biurka, w tym tych w szufladach. Zapakuj w pudełko, które oznaczysz etykietą, wskazując zawartość.

Odłącz wszystkie wyjmowane tace, szuflady lub półki. Zawinąć te elementy w folię bąbelkową lub papier pakowy i zapakować je w pudełko oznaczone częściami biurka. Zapakuj cały sprzęt w szczelne plastikowe torby wewnątrz pudełka.

Zamknij szuflady biurka, drzwi i pokrywę na zawiasach. Użyj folii rozciągliwej, aby zabezpieczyć wszystkie nieusuwalne części biurka. Następnie użyj ruchomych koców lub innej wyściółki, aby zabezpieczyć biurko od góry do dołu. Zaklej taśmą do pakowania, uważając, aby nie nakładać kleju na powierzchnię biurka, tylko na koce.

Będziesz potrzebować co najmniej dwóch osób, może więcej, do przeniesienia biurka sekretarki. Podnosząc nogami, ostrożnie umieść biurko na ruchomym wózku lub suwakach. Jedna osoba powinna trzymać rękę wspierającą na blacie biurka, aby zapobiec jego przewróceniu. Uważaj, aby grawitacja nie przejęła władzy podczas podnoszenia biurka.

Aby przesunąć biurko sekretarki w górę lub w dół po schodach, dwie osoby mogą „zejść” biurko po schodach, zatrzymując się na każdym stopniu. Przesuwanie rękawiczek lub pasów do podnoszenia przedramion może ułatwić zadanie.

Przenoszenie sejfu

Przenoszenie sejfu może być dość proste, ale będziesz chciał zachować szczególną ostrożność z przedmiotami w środku.

Jeśli się przeprowadzasz, możesz przenieść sejf i jego zawartość razem w jadącej furgonetce. W przeciwnym razie będziesz chciał wyjąć przedmioty i umieścić je w kopercie lub mniejszym pudełku, aby przechowywać je w schowku lub bagażniku samochodu. Jeśli te przedmioty są wystarczająco ważne, aby umieścić je w sejfie, nie chcesz, aby trafiły w ręce nieznajomych – nawet jeśli jest to Twoja zaufana firma przeprowadzkowa.

Wykonuj duplikaty ważnych dokumentów, takich jak akt aktu prawnego do nowego domu, akty urodzenia, akty małżeństwa, dokumenty prawne i dokumenty podatkowe z ostatnich 10 lat. Istnieją pewne dokumenty, takie jak akty małżeństwa i urodzenia, które muszą być oryginałami z wypukłą pieczęcią. Uzyskaj duplikaty kopii przed przeniesieniem i zapakuj każdą kopię osobno, aby zmniejszyć prawdopodobieństwo utraty obu zestawów.

Przenoszenie sejfu jest podobne do przenoszenia innych ciężkich mebli. Owiń sejf w ruchome koce, aby zapobiec uszkodzeniu nie tylko sejfu, ale także ścian i innych przedmiotów poruszającej się furgonetki.

W przypadku sejfów o wadze powyżej 1000 funtów zaleca się zatrudnienie profesjonalnego urządzenia do przenoszenia, chociaż można to zrobić z dwiema osobami i wózkiem.

Najpierw usuń drzwi sejfu, ponieważ większość ciężaru sejfu znajduje się w drzwiach. W dwie osoby podnieś sejf na wózek i zabezpiecz pasami. Poruszaj się powoli i ostrożnie, aby załadować sejf do jadącej furgonetki.

Przenoszenie szafy na dokumenty

Przed przeniesieniem szafki na dokumenty zredukuj ilość dokumentów w środku, postępując zgodnie z wytycznymi rządu USA dotyczącymi zarządzania dokumentacją domową.

Oddziel ważne dokumenty, które powinny podróżować ze sobą, takie jak akty urodzenia i małżeństwa, dokumenty prawne i ostatnie zeznania podatkowe. Następnie zapakuj do pudełka lub pojemnika do przechowywania wszelkie dokumenty, które pozostaną w szafce na akta w Twoim nowym domu, w tym:

– instrukcje obsługi urządzeń, umowy serwisowe, gwarancje
– rachunki za duże lub odliczane od podatku pozycje
– dokumentację remontową
– dokumentację serwisową samochodu
– polisy ubezpieczeniowe
– certyfikaty inwestycyjne
– wyciągi bankowe nie starsze niż rok

Po opróżnieniu szafki na akta wyjmij szuflady lub zablokuj je, aby się nie przesuwały. Chroń swoją szafkę na akta ruchomymi kocami.

Wiele szafek na akta posiada kółka ułatwiające przenoszenie. Jeśli Twoja szafka na akta jest wystarczająco mała lub wystarczająco lekka, możesz ją nawet przenieść z papierami w środku.

Jeśli Twoja szafka na akta waży więcej niż 100 funtów lub nie można jej łatwo podnieść, użyj wózka do mebli.

Przenoszenie biblioteczki

Przed przeniesieniem regału usuń wszystko z półek. To jest czas na ocenę, które przedmioty chcesz zachować, a które wolisz sprzedać, podarować lub oddać.

Zapakuj książki do góry w ruchome pudełko, ponieważ pomoże ci to zmieścić więcej w jednym pudełku. Pamiętaj, aby wzmocnić spód pudełka taśmą do pakowania lub zamiast tego użyj plastikowych pojemników do przechowywania. Ponieważ książki ważą dużo proporcjonalnie do ich rozmiaru, uważaj, aby nie przeładować pudełek. Zapakuj jedną warstwę książek, a resztę pudełka wypełnij lżejszymi przedmiotami z półki lub biura domowego. Zrób zdjęcie zawartości pudełka i przyklej je taśmą na zewnątrz pudełka, aby wiedzieć, co jest w środku, gdy dotrzesz do nowego domu.

Jeśli to możliwe, wyjmij półki z regału, aby zmniejszyć wagę mebli. Zapakuj półki w pudełka wraz z torbą z dołączonym sprzętem. Owiń półki zwykłym papierem gazetowym, folią bąbelkową lub szmatką. Następnie zamknij i oznacz pudełko.

Owiń półkę ruchomymi kocami, aby ją chronić. Jeśli półka na książki waży mniej niż 50 funtów, możesz ją przenieść samodzielnie, używając odpowiednich technik podnoszenia. Regały o wadze ponad 50 funtów wymagają dwóch osób lub ruchomego wózka / suwaków.